OPA Reklama

Opa reklamos agentūros logotipas

Kas yra „Google Analytics” ir kaip jis veikia?

Neryškiai matomas darbas kompiuteriu, ryškiau matosi su analitika susijusios grafikos

„Google Analytics” yra būtina priemonė stebėti ir analizuoti jūsų svetainės lankytojų elgesį bei internetinės veiklos rezultatus. Norint išnaudoti „Google Analytics” maksimaliai, pirmiausia reikia suprasti pagrindinius šio įrankio funkcionalumus. Įsitikinkite, kad tinkamai sukonfigūravote savo paskyrą ir sekate svarbiausius rodiklius, tokius kaip lankytojų skaičius, puslapių peržiūros, atsiųsti failai ir kitos svarbios metrikos. Prieš pradėdami naudotis šiuo įrankiu, turite suprasti, kas tai yra ir kaip jis veikia.

Kas yra „Google Analytics”?

„Google Analytics“ – tai išsamus žiniatinklio analizės įrankis. Jis suteikia verslo savininkams, rinkodaros specialistams ir internetinių projektų valdytojams galimybę suprasti savo svetainės veiklą bei lankytojų elgesį. Ši paslauga, priklausanti „Google Marketing Platform“, yra prieinama nemokamai visiems, turintiems „Google“ paskyrą.

„Google Analytics“ leidžia stebėti įvairius svetainės aspektus, pradedant lankytojų skaičiumi ir baigiant specifiniais veiksmų analizės įrankiais. Tai naudinga organizacijoms gaunant išsamią informaciją apie tai, kaip vartotojai sąveikauja su svetaine. Analizuojant srautą, galima nustatyti pagrindinius lankytojų šaltinius, vertinti rinkodaros kampanijų efektyvumą ir sekti svetainės tikslų įgyvendinimą, tokį kaip pirkimai arba produktų įdėjimas į krepšelį.

„Google Analytics“ taip pat suteikia įžvalgas apie vartotojų elgesį, leisdama atrasti įvairius įsitraukimo modelius ir tendencijas. Tai yra svarbus įrankis mažoms ir vidutinėms mažmeninėms prekybos svetainėms, leidžiantis analizuoti klientų elgesį, tokiu būdu tobulinant rinkodaros strategijas.

google analytics

Kaip tai veikia? 

„Google Analytics“ kaupia vartotojų duomenis naudodama puslapio žymes, kurios yra įterpiamos į kiekvieno svetainės lankytojo naršyklės puslapio kodą. Šios „JavaScript“ puslapio žymos veikia kaip informacijos surinkimo įrankis. Jos surenka duomenis apie lankytojų elgesį ir siunčia juos į „Google“ duomenų rinkimo serverius. Ši informacija vėliau naudojama generuoti įvairias ataskaitas, leidžiančias stebėti ir vizualizuoti įvairius duomenis, tokius kaip vartotojų skaičius, atmetimo rodikliai, vidutinė sesijos trukmė, sesijos pagal šaltinį, puslapių peržiūros, pasiekti tikslai ir kt.

Puslapio žyma veikia kaip naršyklės klaida arba signalizacija, kuri nuolat seka lankytojų veiksmus svetainėje. Tačiau, svarbu paminėti, kad, remiantis slapukais, sistema negali rinkti duomenų apie tuos naudotojus, kurie išjungė slapukus savo naršyklėje. Ši technologija taip pat leidžia stebėti ir analizuoti vartotojų srautą svetainėje, identifikuoti populiariausius puslapius, nustatyti srauto šaltinius ir įvertinti, kaip lankytojai sąveikauja su turiniu. Tai suteikia verslo savininkams ir rinkodaros specialistams vertingos informacijos, kuri prisitaikyti ir optimizuoti svetainės veiklą siekiant geresnių rezultatų.

„Google Analytics” funkcijos

Šio įrankio galimybės yra itin svarbios mažoms įmonėms, padedant analizuoti ir tobulinti jų internetinę veiklą. Štai trys svarbiausios funkcijos, kurios gali būti ypatingai naudingos šioms įmonėms:

  • Eismo šaltiniai. Norint suprasti, iš kur ateina lankytojai ir klientai, galima pasinaudoti „Eismo šaltinių“ funkcija. Paspaudus įsigijimų skirtuką, galima peržiūrėti visus srauto šaltinius, įskaitant kanalus, persiuntimus ir organines paieškas. Be to, galima gauti informacijos apie tai, kokius paieškos terminus naudoja lankytojai, kas leidžia geriau suprasti vartotojų elgesį ir tinkamai pritaikyti rinkodaros strategiją;
  • Individualios ataskaitos. Tinkintos ataskaitos leidžia konfigūruoti metriką pagal savo poreikius. Pavyzdžiui, jei turite internetinę parduotuvę, galite stebėti srautą pagal dydį, spalvą ir produkto atsargų kiekį. Tai suteikia galimybę giliau analizuoti svarbius veiksnius, kurie yra unikalūs jūsų verslui. Be to, galima integruoti išorinius duomenų šaltinius, tokius kaip ryšių su klientais valdymo programinė įranga, siekiant turėti visapusiškesnę analizę;
  • Socialiniai nustatymai. Socialinių nustatymų funkcija leidžia integruoti socialinę mediją į stebėjimo metriką. Nors negalima tiesiogiai pridėti „Google Analytics“ stebėjimo kodo prie socialinių paskyrų, galima peržiūrėti socialinės medijos duomenis, naudojant auditorijos palyginimo ar naršymo ataskaitas. Tai leidžia ne tik vykdyti socialinės medijos rinkodaros kampanijas, bet ir stebėti jų veiksmingumą.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *